Nem véletlenül kérnek 255 millió forintot ezért a BMW-ért
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
Ma már egy családi dízel BMW is erősebb lehet ennél az egykori bajor szupersportkocsinál, de az M1 hangulata semmi máshoz sem hasonlítható.
Az 1,5 literes motorral szerelt orosz járgány eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A 60 esztendős múltra visszatekintő Csajka jelenleg Los Angelesben állomásozik.
A 3 hengeres modern motorok korában sokak számára lelki felüdülést jelenthet egy régivágású 16 hengeres erőforrás.
Minden jel arra mutat, hogy ez a nyitható tetejű szupersportos BMW egészen kiváló egészségi állapotnak örvend.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
A legendás olasz sportkocsi ezen példányával eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.
A cseh gyártónál 1972-ben hajtották végre az első hivatalosan dokumentált töréstesztet.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a Bon Jovi nevével fémjelzett német kompakt egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Az Egyesült Államokban járva sikerült a DMC-12 összes változatával testközelből megismerkednünk, aztán pedig itthon megépítettük az ikonikus időgép járgány rendkívül élethű új Lego változatát.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?
Kevesen emlékeznek arra, hogy a bajor márka már a 70-es években készített elektromos autót, de most itt a remek alkalom a múltba történő visszapillantásra.
Ilyen az, amikor a rideg bukócső és a puha bőrülések remekül megférnek egymás mellett.
Igazi négykerekű időkapszula ez a szalonállapotnak örvendő régi Favorit.