Egy amerikai mélygarázsban bukkantunk rá Kádár János parádézós autójára
A 60 esztendős múltra visszatekintő Csajka jelenleg Los Angelesben állomásozik.
A 60 esztendős múltra visszatekintő Csajka jelenleg Los Angelesben állomásozik.
A 3 hengeres modern motorok korában sokak számára lelki felüdülést jelenthet egy régivágású 16 hengeres erőforrás.
Minden jel arra mutat, hogy ez a nyitható tetejű szupersportos BMW egészen kiváló egészségi állapotnak örvend.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
A legendás olasz sportkocsi ezen példányával eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.
A cseh gyártónál 1972-ben hajtották végre az első hivatalosan dokumentált töréstesztet.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a Bon Jovi nevével fémjelzett német kompakt egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Az Egyesült Államokban járva sikerült a DMC-12 összes változatával testközelből megismerkednünk, aztán pedig itthon megépítettük az ikonikus időgép járgány rendkívül élethű új Lego változatát.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.
A közel 300 km/h végsebességű különleges Opelben egy erőhiányban abszolút nem szenvedő biturbó 6 hengeres motor rejtőzik.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?
Kevesen emlékeznek arra, hogy a bajor márka már a 70-es években készített elektromos autót, de most itt a remek alkalom a múltba történő visszapillantásra.
Ilyen az, amikor a rideg bukócső és a puha bőrülések remekül megférnek egymás mellett.
Igazi négykerekű időkapszula ez a szalonállapotnak örvendő régi Favorit.
A praktikus dobozos újdonság sorozatgyártása a tervek szerint a jövő év elején kezdődik meg.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.